Selecteer een pagina


Oh jongens, je deelt als een gek op je stories. Je inzichten op je blogs, waar je voor staat, hoe je over dingen denkt en toch… Niet de juiste mensen op je pad. Tijdens het samenwerken gaat het soms moeizaam. Er is geen fijne klik. Je krijgt geen of weinig energie van je klant. Geloof me, je girl is er geweest. I. FEEL. YOU! Ik heb me vaak genoeg afgevraagd waarom mijn boodschap niet werd gehoord. Heb zelfs momenten tijdens samenwerkingen gehad waar ik baalde, want er was een mismatch! En ik snapte maar niet waar dit vandaan kwam…

Op het moment dat ik echt ging staan voor waar ik in geloofde en hoe ik ondernemerschap zag, ging het kaf zich van het koren scheiden.

“Je bent hartstikke leuk om te zien, hoor. Maar wat je doet, dat zie ik niet echt.” Die kwam even flink bij me binnen. Want ik was toch zichtbaar? Ik liet mijn echte ik toch zien? Maar inderdaad, wat deed ik nou eigenlijk? Tijd voor een stukkie introspectie en hoiii, kwam daar even flink naar boven dat ik echt achter mijn talent en kennis mocht gaan staan. Inclusief constant Vlaamse Gaaien op mijn pad en alle signs die ik flink had lopen negeren. Het laten zien van mezelf had ik nu wel aardig onder de knie, het was tijd voor die echte master in mijzelf! En op het moment dat ik echt ging staan voor waar ik in geloofde en hoe ik ondernemerschap zag, ging het kaf zich van het koren scheiden. Als uit het niets kwamen er klanten op mijn pad en wist ik dat ik grotere impact kon maken. En met mensen waar ik me goed bij voel!

Dat moeizame samenwerken hoeft dus helemaal niet! Er zijn ook samenwerkingen die moeiteloos gaan en voelen. Met mensen waar het echt mee klikt. Waar jij je helemaal on top of your game voelt en je dus de maximale impact maakt!

3 opties waarmee je nog meer impact maakt.

Hoe komen die mensen dan op mijn pad, vraagt u misschien? Dat heeft onder andere met die holy trinity te maken waar ik laatst over schreef. Maar bijvoorbeeld ook zeker met dat we vaak het gevoel hebben alleen maar onze kennis te moeten delen in onze content. Want er is méér dan alleen maar how to content! “Oh Mike, tell us moooore! What ís it?!” [/end tell sell commercial]

Have no worries, my dearest one! Ik geef je 3 opties waar je in 2022 nog meer impact maakt dan je al doet. Gebruik ze los van elkaar of maak er een mooie mash up van. Whatever floats your boat!

Persoonlijke touch: Blogs waarin je meer loslaat over een voor jou persoonlijk proces waar je klant op dit moment in zit. Of waarin je situaties uit je dagelijks leven deelt die te maken hebben met waar jouw klant tegenaan loopt. Je inspireert en verbindt!

Food for thought: Heb jij een bepaalde visie die jouw favo publiek nog niet in het blikveld heeft? Welke voor je klant nieuwe inzichten kan je delen? Wat zijn onderwerpen wat ze aan het denken zet? In de juiste atmosfeer (aka klik in de holy trinity) krijgt jouw favorieteling de lightbulb momentjes waar ze op wachtten!

How To: De meest bekende voor iedereen. Je kennis over wat jouw hart sneller doet kloppen delen! Met nadruk op dat laatste stukje. Wat heb je doorleeft, wat voel je vanuit je binnenste? Het zorgt er voor dat jij de Master of your craft bent!

Net als de holy trinity ligt de kracht in de balans. Met alleen maar how to content mis je de verbindende aspecten. En met alleen maar persoonlijke verhalen mis je de know how. Dus check eens je blogs en content! Is daar veel how to en kennis te vinden? Of deel je wel heel veel persoonlijke gezelligheidjes (which I looove, hoor!) Wissel ze af of maak een combinatie van bovenstaande drie in een blog!

Toch lastig? Blogs & Blissness to the rescue! Stuur me een berichtje om tijdens een inspiratiesessie samen eens te kijken naar de blogs en onderwerpen die jij allemaal kan delen! En als je wilt schrijf ik ze ook nog voor je. Naaah, istochnienormaal of wat! 💛✨

4 + 12 =