Impact maken zonder social media als hoofdplatform
Vanochtend kwam ik deze inspirerende blog van Hilde Tuijt tegen. Over de andere kant van Social Media. Zij stopt ermee en de hele psychologische tactieken erachter (gebruik reels, zoveel posts per dag, reageer direct op comments etc). Terug naar echte (energetische)...
Drie soorten blogs die bijdragen aan jouw impact
Oh jongens, je deelt als een gek op je stories. Je inzichten op je blogs, waar je voor staat, hoe je over dingen denkt en toch… Niet de juiste mensen op je pad. Tijdens het samenwerken gaat het soms moeizaam. Er is geen fijne klik. Je krijgt geen of weinig energie van...
Drie (content) ingrediënten voor verbinding met je favoriete klant
Als er momenten in je ondernemerschap zijn geweest dat je denkt; Hoe de freakin' hell is deze persoon op mijn pad gekomen? Of; Wáárom loopt deze samenwerking zo stroef? Of misschien zelfs; Waarom blijven de samenwerkingen uit. Wat is er mis met mijhiiijj! I feel you!...