Selecteer een pagina

Als er momenten in je ondernemerschap zijn geweest dat je denkt; Hoe de freakin’ hell is deze persoon op mijn pad gekomen? Of; Wáárom loopt deze samenwerking zo stroef? Of misschien zelfs; Waarom blijven de samenwerkingen uit. Wat is er mis met mijhiiijj! I feel you! Tijdens mijn start van MYB heb ik regelmatig met de handen in mijn haren gezeten. WTF is er mis?! Om er nu gelukkig achter te zijn dat het te maken had met een van bovenstaande cirkels.
Say helloooo to mijn holy grail van verbinding maken met je favo publiek! De drie pilaren waaruit de MYB werkwijze is ontstaan. Vibe, Being en Mastery. Die in de juiste balans ervoor zorgt dat jij je favoriete publiek om je heen krijgt. Why the heck dit drietal? En waarom niet gewoon maar 1 of 2? Dat vertel ik je in dit blog! Let’s go!

Drie pilaren dus. Wat bedoel ik ermee en hoe zorgen ze er dan voor dat jij mensen op je pad krijgt die met jou als persoon klikken en niet geheel onbelangrijk in dit land van ondernemen: met je willen samenwerken, euro’s willen inwisselen voor het droomresultaat wat ze met jouw energie en kennis kunnen bereiken! Ik wil heel graag zeggen in willekeurige volgorde, maar ik start toch echt met degene waarbij alles valt of staat. Hij staat ook niet voor niets bovenin die holy grail. Om je daarna je dag nog een stukkie gezelliger te maken met de andere twee.

‘Vibe’ Je energie, de frequentie die je uitzendt. En dus ook weer bij je terug krijgt. Wáárom doe je wat je doet? Met een zuivere intentie ondernemen, iets posten, aanbieden of überhaupt iets doen (en ondertussen je patronen durven doorbreken) is een belangrijke onzichtbare, maar oh zo voelbaar voor je publiek. En uiteindelijk zichtbaar voor jou!
Being’ Just do you, boo, die enigszins verweven is met je vibe geeft de persoonlijke klik. Het gezicht achter het bedrijf is zó belangrijk! En dan vooral zoals jíj dat bent. Niet zoals je dénkt dat je publiek jou wilt zien. Jij als human BEING!
En als laatste: ‘Mastery’ Je kennis en ervaring delen over jouw vakgebied zorgt ervoor dat je publiek jou als dé go to persoon gaat zien.

Maak een fijne combi in je content met deze drie en je hit that sweet spot die ik verbinding noem. Mist er een van die drie? De gevolgen zijn desastreeeuus, my friend! Ok, ok, overdrijven is ook een vak. Maar lees in ieder geval mee met wat het wel tot gevolg kan hebben

VIBE + BEING – MASTERY:
Come as you are! Laat je je quirky zelf (of welke dan ook) zonder bijbedoelingen (= high vibe) zien gewoon omdat je zo bent. Take it or leave it. Heb je daar zomaar ineens publiek wat zich met jou als persoon verbonden voelt! Er ontstaat een persoonlijke klik. “Let’s hang out on the gram!” Er mist alleen nog inhoudelijke know how  die tot je publiek spreekt om tot samenwerking over te gaan. Coming up!

BEING + MASTERY – VIBE:
Wanneer je zoveel mogelijk als jezelf op komt dagen én je kennis deelt waar jouw hartje sneller van gaat kloppen, ontstaat er een zakelijke interesse. Je publiek voelt een persoonlijke klik en wil meer van jouw expertise, maar gaat nog niet over tot samenwerken. How come, you ask? Onderliggende onbewuste low vibes geven twijfels. Het voelt ergens “off”.

MASTERY + VIBE – BEING:
Is je intentie A-okay én je deelt ook wat jij al ademt in jouw vakgebied? BATS, ontstaat daar een zakelijke potentie! “Hey, wat jij te zeggen hebt vind ik interessant en wil ik meer van weten.” Alleen mist er nog het menselijke aspect achter die bom van kennis. It’s missing YOU!

And that’s where the magic happens. In het midden van die drie cirkels. Maak een klik met elke cirkel en KLABATS! Er ontstaat een connectie tussen jou en je favorietelingen. Zij werken graag met jou én jij werkt graag met hen! Wat een win, ofniedan?

Aan jou nu de taak om te checken: Zijn mijn vibes in check? Laat ik mezelf zo authentiek mogelijk zien? En waar mag ik meer van mijn expertise laten zien? En hiep hoi, dit geldt niet alleen voor je social media content. Maar ook zeker voor je blogs, webteksten, flyers en noemt u het maar.

Mocht je nu heftig achter je oren aan het krabben zijn omdat je misschien een van deze drie niet lekker hebt hangen? All good, my dreamboats! Laten we er samen naar kijken. Vul onderstaand formulier in om even kennis te maken. Als er een dikke klik is kunnen we samen aan de slag om jouw holy trinity helemaal in check te krijgen!

10 + 15 =